Wednesday 6 February 2008

kopmusluk

yasamin kiyisinda asili kalmis tum yasamim... bakinca goremedigim o sicacik yorganin altindaki sicakligi yakalayamayacaim ufak ama sirin olan odanin bir kosesinde bize bakan uc bes parca esyaninn kirik dokuk koltugun uzeri benim gulusumun rengine boyanmis dolabin her bakisimda icimi isitmasi bir sabah uyandigimda sana sarilmainin icimi dolduran sicakligi.. yesil sevvgin kadar sicak renkli bir yerde seni sarip sarmalamak.. cok uzakta simdi bu bettimlenenler... o kadar uzak ki uzansam dokunamam dokunsam icim kanar kirli ellerimi bulastirmak istemem o dokunulmamis saf sevdaya dair esya fakirligine ama sevgi zenginligine daha dogrusu korkarim kirletemem icimden gelmez.. seni bulmasalardi derim icimden kufrederim.. kacip siginirim arada bir sen uyurken usulca giriveririim oylece sarilirim hissetmessin hic beni.. hep son olur ama hhic son olmayi beceremez benim tutkularim hic sonlanmaz. icimden gelsede yapamam incitemem seni.. ne yaptigimi bende bilmiyorum.. senden o kdar uzagim ki kelimler o kadar cok kalabalik ki penceremin onu hic olmadi ki buraya geldim geleli hep ayazda usumus buldum kendimi ilk geldigim gunden beri bilmezsin sen bunlari sana desem ben mi git dedim diceksin ..

neresinden baslayip anlatsam bilmiyorum o kadar yalniz ki su icimdeki bosluk su icimdeki sensizlik hic bir atmosfer kaldiramaz icimdeki derin boslugu o kadar derin kirilganliklarim var ki hayata dair her gecisinde yeni bir yol denemek istiyorum belki diyorum bu kes su koseyi donunce unuturum ama hic oyle koseler donuldukce unutulmuomus insanin icindeki... hic gizleyemiomus kitalar otesinde sirtinda bir yuk sadece bir kambur hergecen gun agirligi gitgide artan unutulmak istenen ancak unutulmayan her saklanan delikte br imdat cagrisinini anons edildigi bir kacis bir sevda .. izmarit eseri bir sevda.. yakilmak istenmeyenin son dumani daha cikmamisken soz bitmedi daha dercesine bir yenisinin yakilmasi... bu kadar basite alinan yasamin bir o kdar yalnis kalmis piyonunun daha ilk hamlede yikilmasi kaybetmesi.. neresindeyim ben buranin neresindeyim bu eller bu ayaklar benim mi sen nerdesin surdamisin atayim sokup atayim o zaman ne farkeder zaten o da hoslanmio benden bu aralar pek iyi bakmiomusum kendisine .. uzuntuden arada bi isini yapmayi unutuo.. kizamiom da ona hakli ne dese hakli.. ozgur biraksam yuregimi affedermi beni.. affetmek allah a mahsus derler etten kemikten bir canliyim bende yasiyormuyum bilmiyorum ama yasamak istemiyorum hep kayboluyorum labirentlerinde hep yokuslarinda nefesim kesiliyor bu yasamin ve ben yaslaniyorum.. ellerim benim ellerim degil gozlerim benim gozlerim degil hic oyle cocuklugumdan anim falan da yok aklimda... alzheimar falan diolar cou kere.. bilemiyorum yasim daha 24 aslinda 23 .. ama bazi hesap hatalari iste 23 diyelim ama 24 de olsa farketmez asliinda ne onemi var.. ben 18inden beri yokum hic yasamda .. herkes varmisim gibi davraniyor.. nede guzel dostlarim var bir bilseniz hepsi birbirinden o kadar degerli ki hangisine elimi uzatsam kurtarin beni desem hic gocunmadan usenmeden uzatirlar.. iki lakirdi ederim unuturum hayata bagli gibi iki de rol cakarim icim aglar .. birakin aglasin hep aglar o zaten yasamdan ne anlar o .. goz yaslarinin tuzu icimde pekistirir yaralari sanirsiniz ki ama hic oyle olur mu .. her damla daha bir ofkelendirir her damla daha bi daglar acilarimi .. aci cekmeden haz alinmazmis.. aci cekmekten korkuyorum ben .. korkuyorum ben aci cekmekten aci cektirmekten de korkuyorum.. birakiyorum yasamin iplerini .. yasam dedigin nedir ki sunun surasinda bi bu kadar yasam surem olsa diyelim ben yarilamisim zaten .. kusura bakma cahit sitki siirinde 35 i yolun yarisi demisin ama simdi devir degisti yediklerimiz ictiklerimiz hep aci acinin oldugu yerde yasanmiyor pek.. erken gitmek lazim mirim .. ne bekler bizi bilmiyorum.. gecen kac tane talih varsa hepsine ugurlar olsun.. ben tum beyazlarimi renklilerle attim kirlenmisler.. siyahlarin bir sucu yok onlarin vazifesi olumden sonrasina yas tutmak.. ben tum beyazlarimi kirlettim .. yas 24 erken terfi ettim yasam okulundan atilmakta varmis kaderde..

No comments: